F1team Index du Forum
FAQ  Rechercher  Membres  Groupes  Profil  Se connecter pour vérifier ses messages privésConnexion   S’enregistrer
Auteur Message
<  Postulation
lorino
MessagePosté le: Jeu 25 Juin - 16:25 (2015)  Postulation --> Répondre en citant

Administrateur

Yes, I will not be a lot there during summer, but we will restart events and I think to have more people on the server on september.
Then there will be perhaps other people of the team coming during holidays, I don't know ...

I saw that server was more frequented this week than the week before, so we can hope there will be more people in the next months. So enjoy the server, that is the more important !

Night a écrit:
Edit: could I keep my name like ΠĮĢĦҐ, not Night

In the game ? Yes, as long as you have the colors, you can choose whatever letters/symbols you want !

Publicité
MessagePosté le: Jeu 25 Juin - 16:25 (2015)  Publicité -->

PublicitéSupprimer les publicités ?
Night
MessagePosté le: Jeu 25 Juin - 17:57 (2015)  Postulation --> Répondre en citant

lorino a écrit:

Yes, I will not be a lot there during summer, but we will restart events and I think to have more people on the server on september.
Then there will be perhaps other people of the team coming during holidays, I don't know ...

I saw that server was more frequented this week than the week before, so we can hope there will be more people in the next months. So enjoy the server, that is the more important !

Night a écrit:

Edit: could I keep my name like ΠĮĢĦҐ, not Night

In the game ? Yes, as long as you have the colors, you can choose whatever letters/symbols you want !

Alrigh, just tell me when I would be able to join the team, and everything will be cool Razz

lorino
MessagePosté le: Mer 1 Juil - 20:59 (2015)  Postulation --> Répondre en citant

Administrateur

If there are no active members during summers, it is hard to welcome you in the team Night ...

As I played 1 time with you and that you seemed to be friendly, there is no problem for me to accept you in the team. And Miswa seems to be ok too, so if you are sufficiently motivated to come in the team even accepting this fact, you are welcome in the team I think !

If you want to organize or create things or help the team, you can see the previous posts on this topic. Wait for miswa to give you the tag and skin Okay

Night
MessagePosté le: Mer 1 Juil - 21:19 (2015)  Postulation --> Répondre en citant

I'd like to represent your team as soon as possible, so this is why I was pushing "hard" on it Smile

I also played with Massa and Loudis (also czech player, not so talkative I think) too, and Massa was also cool with me, even he only said I'm very fast and that he has to go Very Happy

I'll check previous topics tomorrow evening, 'cause I have to be with my girlfriend, but I think it's not so importat to immediately check it, right? Razz

Rakhmetev
MessagePosté le: Lun 25 Jan - 21:29 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Salut. Je suis Rakhmetev; connecté depuis 1 an sur tm stadium et un peu moins d'un mois sur le mod f1.   Je joue régulièrement sur les serveurs FS, ZRT, LOL et F1. Je ne suis pas un alien mais je me débrouille pas trop mal. Je n'ai fait aucune compétition jusqu'a maintenant, mais j'aimerais faire partie de la team f1. Plus on est de fous plus on rit  Laughing

Statler
MessagePosté le: Mar 26 Jan - 01:51 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Hallo Rakhmetev, I have seen you on the server many many times now and you seem to enjoy yourself. I think you would enjoy it even more as a F1team member  Laughing , so for me it's ok. Just keep bringing your good mood and desire to finish first. If you check earlier posts you'll see that there are a lot of projects going on in the team if you are interested (not obligated). So let's hear what the rest of the team has to say  Okay

lorino
MessagePosté le: Mar 26 Jan - 16:03 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Administrateur

Bon je t'avais déjà un peu expliqué comment on fonctionnait, et donc pareil ok pour moi normalement, du moment ou tu es motivé et que tu comptes être actif, puisque tu sembles avoir exactement l'esprit de la team Okay

Comme dit Statler, on a de nombreux projets, j'ai tout résumé ici : http://f1team.xooit.eu/t70-F1team-Team-Spirit-and-Activities.htm, mais tu peux juste venir pour rouler avec la communauté. Mais si tu es intéressé par quelque chose, indique le nous !

Rakhmetev
MessagePosté le: Mar 26 Jan - 21:57 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Je viens de jeter un oeil rapidement sur les projets de la team et je m'en rejouis. Je serai heureux de pouvoir vous aider là ou je saurai etre utile. Quoi qu'il en soit je compte rouler pour la team sur le serveur f1 et ailleurs pour en fr la promo. J'attends vos instructions pour le skin et le tag si c'est toujours OK  Very Happy

Rakh  Cool

lorino
MessagePosté le: Dim 7 Fév - 12:05 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Administrateur

Tiens je ne t'avais pas souhaité la bienvenue dans la team sur le forum du coup Okay

Du coup si tu es intéressé par tout ce qui est projet, envoies moi ton mail par mp que je puisse t'ajouter sur Slack. Tu peux à présent te présenter ici : http://f1team.xooit.eu/t20-Members-of-the-team.htm

A+ sur le serveur.

PitouBond
MessagePosté le: Dim 4 Déc - 18:27 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Bonjours tout le monde !
j'aimerais beaucoup pouvoir entrer dans la team F1. Je suis sociable et sympa . J'adore jouer sur les map F1 et en créer. Je trouve que les joueurs de la team F1 sont super sympa. J'ai été attirer par votre team la première fois que j'ai fait l'open race car j'ai trouvé que c’était vraiment trop trop cool.
Merci d'avance pour vos réponses.

Pitou

Statler
MessagePosté le: Lun 5 Déc - 17:39 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Salut Pitou
Pour moi c'est cool  Okay  que tu veut être parti du F1team, content d'avoir un mappeur de plus  Wink  j'attend les commentaires des autres!

xPippo
MessagePosté le: Lun 5 Déc - 19:29 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Hi pitou, for me is good to have you in our team Okay and also to have an help in making map Very Happy

Rakhmetev
MessagePosté le: Mar 6 Déc - 22:39 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Je suis d'accord  Laughing . T'as plutot un bon niveau et les mappeurs sont précieux dans une team un peu comme les cuistots dans un restaurant.  Okay   Allons intégrons ce jeune foufou dans notre team !

miswa
MessagePosté le: Ven 16 Déc - 12:03 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Administrateur

Ok pour moi Very Happy  avec beaucoup de retard Pitou
Est-ce que tu as reçu le TAG et le SKIN car?
Welcome Very Happy

lorino
MessagePosté le: Dim 18 Déc - 17:40 (2016)  Postulation --> Répondre en citant

Administrateur

Avec encore plus de retard, bienvenue à toi petit nouveau  Okay

Contenu Sponsorisé
MessagePosté le: Aujourd’hui à 00:30 (2017)  Postulation -->

Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure

Sujet suivant
Sujet précédent
Page 5 sur 7
Aller à la page: <  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  >
F1team Index du Forum -> F1team~ JOIN TEAM/MEMBERS

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
AdInfinitum v1.00 ~ mikelothar.com